Μια Αστρολογική Ανάλυση για τον Λάβκραφτ  


Προσωπικά είμαι αντίθετος αν όχι αδιάφορος προς κάθε τι αστρολογικό. Θεωρώ την «επιστήμη» αυτή εξίσου αξιόπιστη όσο τις εξ αποκαλύψεως αλήθειες μιας θρησκείας! Παρόλ’ αυτά, σέβομαι απόλυτα την προσήλωση και την αυθεντική αγάπη που ορισμένοι σεβάσμιοι αστρολόγοι προσφέρουν στην τέχνη τους.
Ίσως πάλι η αστρολογία να αποτελεί καθρέπτη του εαυτού μας, μια αριθμοσοφική προβολή των εσωτερικών μας δυνάμεων. Ως έτσι, μπορεί να συμπεριληφθεί στις υπόλοιπες μαντικές μεθόδους που έχει εφεύρει ο νους στην προσπάθεια του να δρασκελίσει τις πύλες του ασυνειδήτου.
Όπως και να έχει πάντως, ανεξάρτητα με τα όσα μπορεί να πει κάποιος σκεπτικιστής, η αστρολογία είναι εδραιωμένη ανάμεσα στις εσωτερικές τέχνες, γι’ αυτό και οι αναλύσεις της δεν θα μπορούσαν να αγνοήσουν τον μετρ του Κοσμικού Τρόμου, Χάουαρντ Φ. Λάβκραφτ.
Το άρθρο που ακολουθεί δημοσιεύτηκε αρχικά στον εν λόγο ιστότοπο και φέρει ομολογώ ορισμένα πολύ ενδιαφέρον σημεία…


Ο Ζωδιακός Κόσμος του Λάβκραφτ
Ο Χάουαρντ Φίλιπς Λάβκραφτ ήταν ένας από τους πιο αξιόλογους συγγραφείς φαντασίας και θρίλερ του 20ου αιώνα. Πέρασε τα περισσότερα χρόνια του απομονωμένος από τον κόσμο και την εποχή του. Στο έργο του ξεπροβάλλει μια σειρά από ενσαρκωμένες δυνάμεις του Καλού και του Κακού. Εμβάθυνε σε αποκρυφιστικά κείμενα και πηγές για να δημιουργήσει από τα σημαντικότερα έργα φαντασίας και τρόμου. Εμπνεύστηκε από αποκρυφιστικά βιβλία όπως το Νεκρονομικό, ένα βιβλίο Μαύρης Μαγείας, και τα Πνακοτικά χειρόγραφα, αλλά και την παγκόσμια Μυθολογία. Βασική ιδέα σε στο έργο του είναι ότι κάποτε στον πλανήτη μας ζούσε μια άλλη φυλή που εκδιώχθηκε. Ο Λάβκραφτ ήταν μια ιδιόρρυθμη, μοναχική, cult φιγούρα που βούτηξε στους μύθους και τα πιο βαθιά σκοτάδια αντλώντας έμπνευση για να δημιουργήσει ένα ρεύμα στην ιστορία της λογοτεχνίας. Εκατομμύρια αναγνώστες εμπνέονται και αγαπούν τα έργα του.

Ο Λάβκραφτ γεννήθηκε στις 20 Αυγούστου 1890, 9.00πμ στο Rhode Island, HΠΑ.
Σημαντικότερα εστιακά σημεία αυτού του γενέθλιου χάρτη, θεωρώ τη Σελήνη, τον Ποσειδώνα και τον Πλούτωνα σε αλληλοσυσχετισμό.
Στην έρευνα μου που βασίζεται κυρίως στις τεχνικές της Κοσμοβιολογίας, χρησιμοποιώ και τους οίκους όπως τους γνωρίζουμε από την κλασσική Αστρολογία, αν και σε πολύ μικρότερο βαθμό, και κυρίως τις ακμές των οίκων (σύστημα Κοχ) - δείτε εδώ.

Στο χάρτη του Λάβκραφτ, ο Πλούτωνας σε σύνοδο με Ποσειδώνα στον 8ο οίκο, δίνει ευαισθητοποίηση με το Συλλογικό Ασυνείδητο, βαθιά έρευνα και βαθιά γνώση συμβόλων, μύθων και αρχετύπων, τον ιδιόρρυθμο άνθρωπο, τον μυστικιστή, το διάμεσο, αποκρυφιστή ή Παραψυχολόγο, και σε τετράγωνο με το μεσοδιάστημα 'Αρη/Ποσειδώνα στους Ιχθείς, προδιαθέτει για εκπληκτικές επιδόσεις και ικανότητες με τις δυνάμεις του Ασυνείδητου, καθώς και ικανότητα να αποκαλύπτει κρυμμένα μυστήρια.

Η Σελήνη στο Ζυγό είναι σε σύνοδο με τον Ουρανό, και σχηματίζει ενάμισι τετράγωνο με τον Πλούτωνα και τον Ποσειδώνα στον 8ο οίκο στο ζώδιο των Διδύμων.

'Ετσι μιλάμε για τις εξής τριμερείς δομές :

Σελήνη-Ποσειδών-Πλούτων
Ιδιαίτερη διαταραχή της ψυχοσωματικής ισορροπίας. Πλούσια ονειρική ζωή. 'Έντονες προαισθήσεις, προφητικά όνειρα. Υπερευαισθησία. Υπερφυσικά βιώματα και εμπειρίες. Τραυματικά βιώματα με οντότητες από το Επέκεινα.

Σελήνη-Ουρανός-Ποσειδών
Νοιώθει τους πιο λεπτούς κραδασμούς στο περιβάλλον. Τάσεις μεταξύ φυγής και αντιπαράθεσης. Ενδιαφέρον για οριακούς, μη αποδεκτούς τομείς της γνώσης όπως Αποκρυφισμό και Παραψυχολογία. 'Έντονη φαντασία.

Ο 'Ηλιος βρίσκεται στην 27η μοίρα του Λέοντα, ιδιαίτερα εσωτερική μοίρα, σε σύνοδο με τον Κρόνο έστω με μια κάπως μεγάλη ανοχή 8 περίπου μοιρών στον 11ο οίκο, κάνοντας τον εσωστρεφή, ψυχρό, συγκρατημένο, αυστηρό, δίνοντάς του τάσεις απομονωτισμού αλλά και υγιούς φιλοδοξίας. Από πολύ μικρός είχε ασθενική ιδιοσυγκρασία και έπασχε από ποικιλοθερμία, μια κατάσταση χαμηλής θερμοκρασίας του δέρματος (Κρόνος).

Ο εξασθενημένος οργανισμός φαίνεται και από τον 'Αρη, που είναι σε τετράγωνο με τον Κρόνο και αντίθεση με τον Ποσειδώνα σχηματίζοντας έτσι την τριμερή δομή
'Αρη-Κρόνου-Ποσειδώνα
Τάση για χρόνια πάθηση, εύκολη σωματική εξάντληση. Παιδική ηλικία επιβαρημένη με ασθένεια. Ενασχόληση με ασθένειες ή επιδημίες καθώς και επιθυμία διερεύνησης του μυστήριου του θανάτου και του Υπερβατικού.

Στον Τοξότη όμως ο 'Αρης, σε σύνοδο με την ακμή του 3ου οίκου και σε ενάμισι τετράγωνο με το μεσοδιάστημα Δία/Μεσουρανήματος στον Κριό, δηλώνει επιπλέον και την πίστη, το πνεύμα, και τον λόγο ως ισχυρά όπλα για μια εντυπωσιακά επιτυχημένη καριέρα, αλλά και ιδεολογικό φανατισμό. Η εριστικότητα και ο ρατσισμός του συχνά εκφράζονται μέσα από το έργο του. Ο λόγος του ήταν ωμός και κυνικός. 'Ήταν φανατικός αγγλόφιλος και πίστευε ότι οι Εβραίοι και οι μαύροι ανήκουν σε κατώτερες φυλές.

Ο Δίας στον Υδροχόο σχηματίζοντας τρίγωνα με τον Πλούτωνα και τον Ποσειδώνα στους Διδύμους δείχνει ένα εφευρετικό πνεύμα του μέλλοντος που μεταδίδει με τον γραπτό ή τον προφορικό λόγο ιδέες του μέλλοντος, και συμβάλλει στην μετάδοση νέων γνώσεων, αποκαλύψεων και εφευρέσεων.
Ο αστεροειδής Παλλάδα βρίσκεται στο Σκορπιό στον 1ο οίκο σε 150 μοίρες από τον Πλούτωνα και τον Ποσειδώνα του 8ου οίκου, επισημαίνοντας την ικανότητα και το ταλέντο να διεισδύει σε κάθε τι μυστήριο και απαγορευμένο, και να ασχολείται με θέματα ταμπού.

Το Μεσουράνημα, σημείο "αποστολής" και έργου σε ένα χάρτη, είναι σε σύνοδο με το μεσοδιάστημα 'Ηλιου/Ποσειδώνα και με το μεσοδιάστημα Ηλίου/Πλούτωνα, καθιστώντας το άτομο δυνατό μέσα από την αδυναμία του, οπλίζοντάς το με δύναμη φαντασίας, μεντιουμίστικες τάσεις, περιβάλλοντάς το με ένα μυστήριο, κάνοντάς το να λάμψει και να γίνει διάσημος μέσα από αρετές αλλά και τα ελαττώματα όπως : υπερβολική φαντασία, υπερευαισθησία, τάσεις φυγής. Ο "δραπέτης" της πραγματικότητας γίνεται έτσι εξέχον, διάσημο και επιτυχημένο μέλος της κοινωνίας.

Στα περισσότερα έργα του Λάβκραφτ κυριαρχεί το στοιχείο του νερού. 'Έγραψε για θαλάσσιους πολιτισμούς περιγράφοντας με μοναδική ικανότητα θαλάσσια φριχτά τέρατα.

Είναι τα τέρατα της φαντασίας του, τα τέρατα του μυαλού του αποτυπωμένα στο χαρτί :
Συμβολικά θα μπορούσαμε να βρούμε τον συμβολισμό του νερού στο Μεσουράνημα του
που βρίσκεται στο ζώδιο του Καρκίνου, και μάλιστα στο μεσοδιάστημα
Ηλίου/Ποσειδώνα, καθώς και το άτομο που ακροβατεί μεταξύ ανεδαφικού και πραγματικότητας.

"Το πράγμα γλίστρησε πάνω από τα σκοτεινά νερά και μόνο λίγος αφρός σημάδεψε την εμφάνισή του στην επιφάνεια. Τεράστιο σαν τον Πολύφημο και απεχθές, σαν το τρομερό τέρας ενός εφιάλτη, όρμησε προς τον μονόλιθο και τον τύλιξε με τα γιγάντια χέρια του ενώ έσκυβε το αποκρουστικό του κεφάλι και έβγαζε κοφτερούς ήχους. Νομίζω ότι τότε τρελάθηκα" (Ντάγκον).

Χαρακτηριστικοί τίτλοι έργων του Ο Βάλτος, Το Άσπρο Καράβι, Υπερπέραν, και φυσικά Ύπνος, όλα Ποσειδώνια μοτίβα. Τα περισσότερα έργα του θα μπορούσε να πει κανείς ότι τα είχε ονειρευτεί πριν τα γράψει. Εδώ η αναφορά του στην τρέλα, όπως και σε πολλά άλλα σημεία του έργου του, δείχνει την επιρροή του από το Νεκρονομικόν του τρελού μάγου 'Αραβα Αμπντούλ Αλχαζέρντ.

Το Ντάγκον του ξεκινά έτσι :
"'Oταν τελικά βρέθηκα να πλέω ελεύθερος στα ανοιχτά, δεν είχα παρά μια αμυδρή ιδέα για το που βρισκόμουν. Ποτέ δεν ήμουν ικανός πλοηγός και τώρα μπορούσα μόνο αμυδρά να μαντέψω, από τον ήλιο και τα αστέρια, ότι βρισκόμουν κάπου νότεια του Ισημερινού. Ως προς το γεωγραφικό μήκος, δεν ήξερα τίποτα, και πουθενά δεν φαινόταν νησί ή στεριά....Η αλλαγή συνέβη ενόσω κοιμόμουν"...'.

Ο Λάβκραφτ έχασε τον πατέρα του που υπέφερε από χρόνια νευρολογική πάθηση τον Ιούλιο του 1898. Η απώλεια αυτή συνέβη στα 8 του χρόνια. Στον γενέθλιο χάρτη του ο 'Ηλιος βρίσκεται περίπου σε 8 μοίρες απόσταση από τον Κρόνο και έτσι σύμφωνα με τις κατευθύνσεις ηλιακού τόξου, στα 8 χρόνια (σύμφωνα με τον κανόνα ότι περίπου 1 μοίρα αντιστοιχεί σε 1 έτος ζωής), ο 'Ηλιος των κατευθύνσεων είχε φτάσει σε σύνοδο με τον γενέθλιο Κρόνο του, ενεργοποιώντας τα γενέθλια τετράγωνα Κρόνου-Πλούτωνα (τραγικό γεγονός σε σχέση με κάποιο αντρικό πρόσωπο) και Κρόνου-Ποσειδώνα (ασθένεια). Ταυτόχρονα, το Μεσουράνημα (και η ακμή του 4ου οίκου) τετραγώνισε τον γενέθλιο Ουρανό, συμβολίζοντας μια σημαντική και ξαφνική αλλαγή των συνθηκών της ζωής του, μια ξαφνική ψυχολογική αναπροσαρμογή και τρομακτικές αλλαγές στο πατρικό σπίτι.

Ο Κρόνος των κατευθύνσεων είχε έρθει σε σύνοδο με την ακμή του γενέθλιου 12ου οίκου, εγκαινιάζοντας μια περίοδο δύσκολων ψυχολογικών συνθηκών, απομόνωσης και θλίψης. Με το θάνατο του πατέρα του, το βάρος της ανατροφής του Lovecraft έπεσε στην μητέρα του, στις δυο θείες του, αλλά πολύ περισσότερο σε μια ακόμα πατρική φιγούρα, τον παππού του, διάσημο βιομήχανο Whipple van Buren Phillips.

Ο Lovecraft ήταν ένα παιδί θαύμα, ένα μυαλό διάνοια. Στο γενέθλιο χάρτη του, ο Ερμής σχηματίζει ενάμισι τετράγωνο με τον Δία στον Υδροχόο, στον 4ο οίκο, αποκαλύπτοντας ένα άτομο με ιδιαίτερα ανοιχτούς πνευματικούς ορίζοντες και ασυμβίβαστη σκέψη που υποστηρίζεται και από την οικογένειά του. Μπορεί να ήταν ένα ανοιχτό και προχωρημένο μυαλό, αλλά μικρός ήταν πολύ μοναχικός και υπέφερε από συχνές παθήσεις, οι περισσότερες των οποίων ήταν ψυχολογικές. Αυτό αιτιολογείται κυρίως από την γενέθλια ιδιαίτερα επιβαρημένη Σελήνη του που σχηματίζει μισό τετράγωνο με τον Κρόνο, ενάμισι τετράγωνο από τον Ποσειδώνα, ενάμισι τετράγωνο με τον Πλούτωνα και σύνοδο με τον Ουρανό.

Ο Ερμής στον 12ο οίκο αιτιολογεί σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό το γεγονός ότι ο συγγραφέας πέρασε ένα μεγάλο μέρος της ζωής του απομονωμένος από τους ανθρώπους ασχολούμενος με διανοητική εργασία (συγγραφή). Αποκομμένος από τον κόσμο, αντλούσε έμπνευση από τη μεταφυσική, το μυστήριο και το απόκρυφο, και έδινε μορφή στα "οράματά" του δημιουργώντας "κάστρα" φαντασίας και μύθου.
Σε ηλικία μόλις 15 ετών το παιδί θαύμα έγραψε το πρώτο του διήγημα.

Το 1904, όταν ήταν 14 ετών, μια ακόμα απώλεια που έπαιξε ένα καθοριστικό ρόλο στην ζωή του : Πεθαίνει ο παππούς του που είχε αναλάβει ουσιαστικό ρόλο στην ανατροφή του μικρού Howard μετά τον θάνατο του πατέρα του. Η κακοδιαχείριση της περιουσίας του παππού, οδήγησε την οικογένεια του Lovecraft σε σοβαρότατες οικονομικές δυσκολίες. Τότε εκείνος και η οικογένειά του αναγκάστηκαν να μετακομίσουν, και ο Λάβκραφτ συγκλονισμένος από την απώλεια του γενέθλιου τόπου του κατεβλήθη από έμμονες σκέψεις αυτοκτονίας (Πλούτων των κατευθύνσεων σε τετράγωνο με γενέθλιο Ερμή στο 12ο οίκο).

Το 1908, μετά από μια νευρική κατάρρευση, όταν ο Πλούτων των κατευθύνσεων τετραγώνιζε το μεσοδιάστημα 'Ηλιου/Σελήνης, και 'Ηλιου/Ουρανού, αναγκάστηκε να αφήσει το σχολείο χωρίς δίπλωμα. Αυτό το γεγονός και η συνεχής αποτυχία του να εισαχθεί στο Πανεπιστήμιο Brown απετέλεσαν αιτίες μεγάλης ντροπής γι' αυτόν τα επόμενα χρόνια. Ο Κρόνος των κατευθύνσεων είχε περάσει 3 μοίρες την ακριβή σύνοδο με τον γενέθλιο Ερμή στον γενέθλιο 12ο οίκο, οίκο της απομόνωσης και του περιορισμού.

Πράγματι, η περίοδος από το 1908 ως το 1913 ήταν για τον Lovecraft, κατεξοχήν χαρακτηριστικά "Κρόνεια" : Ως το 1913 ζούσε σαν ερημίτης, διατηρώντας μια αρρωστημένη σχέση αγάπης - μίσους με την μητέρα του η οποία είχε αναπτύξει μια παθολογική σχέση με το γιο της.

Ώσπου το 1913, ο Lovecraft δραπετεύει με έναν τελείως παράδοξο τρόπο από την Κρόνεια - χρόνια απομόνωσή του, όταν ο Ερμής των κατευθύνσεων ήρθε σε ακριβή σύνοδο με τον Ωροσκόπο του (διανοητική και πνευματική εξωτερίκευση στο περιβάλλον, προβολή διανοητικών ικανοτήτων, χρονιά έντονης επικοινωνιακής διάθεσης), ο 'Ηλιος ενεργοποίησε με ενάμισι τετράγωνο τον γενέθλιο Δία (απαιτητική συμπεριφορά, εξωστρέφεια, επιτυχία αλλά και συγκρούσεις), ο Δίας έκανε αντίθεση με τον 'Ηλιο του και ο Ουρανός σύνοδο με το μεσοδιάστημα 'Ηλιου/Δία (Ξαφνική θετική τροπή, ξαφνική επιτυχία, γύρισμα της τύχης):
Εξαγριώθηκε τόσο πολύ με τις άνοστες και χλιαρές ερωτικές ιστορίες του Fred Jackson στο "The Argosy" με αποτέλεσμα να γράψει ένα επιθετικό γράμμα στον Jackson. Αυτό το γράμμα δημοσιεύτηκε το 1913 και προκάλεσε καταιγίδα διαμαρτυριών από τους υπερασπιστές του Jackson που όμως έκανε γνωστό τον Lovecraft. Από κατευθύνσεις ο Ερμής που συμβολίζει την πνευματική δραστηριότητα ήταν επίσης σε μισό τετράγωνο από το μεσοδιάστημα Ερμή/Δία (επιτυχία μέσα από το γραπτό ή τον προφορικό λόγο, σκέψεις προσανατολισμένες στην επιτυχία).

Το 1905 γράφει το έργο Το Τέρας στην Σπηλιά όταν καλπάζει η φαντασία του με τον Ποσειδώνα των κατευθύνσεων να τετραγωνίζει τον γενέθλιο Ερμή του, και το 1908 τον Αλχημιστή, όταν ο Δίας κάνει τρίγωνο με τη γενέθλια Σελήνη του στον 1ο οίκο, χαρίζοντάς του δημοτικότητα, και ο Πλούτων και ο Ποσειδών του γενέθλιου 8ου οίκου του αποκρυφιστή, είχαν προχωρήσει και έκαναν τρίγωνα με τη γενέθλια Σελήνη (ανάπτυξη της φαντασίας, φυγή, ψευδαισθήσεις αλλά και παραγωγή τέχνης έργων μυστηρίου - φαντασίας).
Το 1919 η μητέρα του υποφέρει από νευρική κατάρρευση, και εισάγεται στο νοσοκομείο όπου και πεθαίνει το 1921,όταν από κατευθύνσεις ηλιακού τόξου ο Ερμής έκανε μισό τετράγωνο με τον γενέθλιο Κρόνο του Lovecraft ενεργοποιώντας έτσι το γενέθλιο μισό τετράγωνο Κρόνου-Σελήνης (εποχή θλίψης, χωρισμός ή θλίψη από τη μητέρα), και ο Ωροσκόπος των κατευθύνσεων από το μοιραίο ζώδιο, τον Σκορπιό, έκανε αντίθεση με την γενέθλια ακμή του 8ου οίκου, οίκου του θανάτου.

Το 1924 παντρεύεται την Sonia Heft Greene, μια ρωσοεβραία. Ο Δίας από κατευθύνσεις ήταν σε ενάμισι τετράγωνο από τη γενέθλια Σελήνη του, συχνή ένδειξη γνωριμίας με την μελλοντική σύζυγο σύμφωνα με την Κοσμοβιολογία. Ταυτόχρονα ο βδ ήταν σε 135 μοίρες από το γενέθλιο μεσοδιάστημα Αφροδίτης/Δία που σημαίνει ''χαρά μαζί με άλλους, συμπόρευση από αγάπη, αρραβώνας, χαρά μαζί με άλλους, συντροφικότητα'' . Η Sonia όμως σχεδόν μετά από ένα χρόνο, πηγαίνει στο Clevelant για να πάρει μια δουλειά εκεί, και ο Lovecraft μετακομίζει σ'ένα μικρό διαμέρισμα στην περιοχή Red Hook στο Brooklyn της Nέας Υόρκης. Και να τα πρώτα σύννεφα στη σχέση του με τη γυναίκα του, καθώς το 1925 ο Ποσειδών και ο Πλούτων ταυτόχρονα κάνουν τετράγωνο με την γενέθλια Αφροδίτη του, και ο βόρειος δεσμός τετράγωνο με τον Ουρανό, σαφείς ενδείξεις χωρισμού. Στην αλλαγή τόπου ώθησε και ο 'Αρης των κατευθύνσεων, που είχε έρθει σε ακριβή σύνοδο με την ακμή του γενέθλιου 4ου αλλά και ο Ουρανός που είχε έρθει σε τετράγωνο με τον γενέθλιο 'Ηλιο του.

Στην Νέα Υόρκη, ενώ ο Λάβκραφτ είχε πολλούς φίλους, έμελλε για μια ακόμη φορά να αντιμετωπίσει το γνωστό μοτίβο της κατάθλιψης που τον ακολουθούσε από μικρό παιδί (Σελήνη/Κρόνος στο γενέθλιο), λόγω της απομόνωσής του και από τις μάζες των ξένων στην πόλη όπως ο ίδιος έλεγε. Τα έργα που δημιούργησε εκεί, από νοσταλγικά έγιναν μισανθρωπικά (όπως το The Horror at Red Hook" και το He), τα οποία και τα δυο τα έγραψε το 1924 εκφράζοντας τα αρνητικά του συναισθήματα για την Νέα Υόρκη. Το 1924 ο Ερμής είχε φτάσει σε σύνοδο με το μεσοδιάστημα 'Αρη/Κρόνου (σκέψεις για το χωρισμό, απελπισία, απαισιοδοξία), ο Ερμής σε 135 από 'Αρη/Ποσειδώνα (σκέψεις που κατευθύνονται στο νεφελώδες και το υπερβατικό, φαντασία και φαντασιώσεις, απογοήτευση), και ο Δίας έκανε τετράγωνο με το μεσοδιάστημα Ποσειδώνα/Πλούτωνα (ανάπτυξη και επιτυχία από την ενασχόληση με το μυστικιστικό και το απόκρυφο).

Το 1926 ο Λάβκραφτ επιστρέφει στο Providence και εκείνη την χρονιά γράφει το μεγαλύτερο έργο του, το The Call of Cthulhu όταν ο 'Αρης από κατευθύνσεις είχε φτάσει σε ακριβή αντίθεση με το γεν. Μεσουράνημα (δυναμική κατάκτηση της επιτυχίας και της αποστολής του στην ζωή), ο Πλούτων σε 45 μοίρες από τον 'Ηλιο (φιλοδοξία, επιτυχία, αναγνώριση), αλλά και μια σειρά από κατευθύνσεις επιτυχίας με γενέθλια μεσοδιαστήματα :

Δίας -90- Δίας/Ωρ = αναγνώριση από το περιβάλλον.
Δίας -00- 'Αρη/Πλούτωνα = Πραγματοποίηση ασυνήθιστης επιτυχίας.
Δίας -180- 'Ηλιου/Ερμή = Πνευματική επιτυχία.
'Ηλιος -00- Ερμή/Ωροσκόπου= Πνευματική/διανοητική λάμψη σε ένα περιβάλλον.
Πλούτων -90- Δία/βδ = Αναγνώριση και επηρεασμός πολλών ανθρώπων, επιτυχία και επιρροή σε μια ομάδα ή σε άλλους ανθρώπους.
Σε αυτή την φάση της ζωής του τίποτα δεν θύμιζε τα πρώτα χρόνια της απομόνωσης στο Providence. Τώρα ο συγγραφέας άρχισε να επηρεάζει πάρα πολλούς νέους συγγραφείς, ενεπλάκη με πολιτικές και οικονομικές καταστάσεις, όπως το μεγάλο κραχ που τον ώθησε να υποστηρίξει τον Ρούσβελτ.

Ο Πλούτωνας από κατευθύνσεις ήρθε σε σύνοδο με το γενέθλιο Μεσουράνημά του στον Καρκίνο το 1930 σηματοδοτώντας μια εποχή μεγάλης αναγνώρισης, επιρροής και επιτυχίας. Ας σημειωθεί ότι σπουδαία έργα του όπως το Στα Βουνά της Τρέλας το έγραψε 1 χρόνο μετά, και το 34' και 35' έγραψε το Shadow out of Time, όταν το Μεσουράνημα των κατευθύνσεων είχε κάνει ακριβή τη σύνοδο με τον γενέθλιο 'Ηλιο του το 1933 οδηγώντας τον στο αποκορύφωμα της επιτυχίας.

Το 1929 ο Λάβκραφτ χωρίζει από τη γυναίκα του Sonia, όταν ο Κρόνος είχε φτάσει σε ακριβή σύνοδο με τον Ωροσκόπο, σε αντίθεση με την ακμή του 7ου, του οίκου του γάμου, και ταυτόχρονα έκανε μισό τετράγωνο από το μεσοδιάστημα Αφρ/Μεσουρανήματος (αισθηματική απομόνωση, χωρισμός, αποξένωση) , και ο Ουρανός έκανε ενάμισι τετράγωνο με την ακμή του 4ου οίκου (διάλυση της οικογένειας, βίαιη αναπροσαρμογή του ψυχισμού σε νέες συνθήκες).

Τα τελευταία δυο τρία χρόνια της ζωής του εκτός από έτη αναγνώρισης, ήταν πολύ σκληρά χρόνια σημαδεμένα από νέα πένθη: Το 1932 πεθαίνει η αγαπημένη του θεία Mrs.Clark και ο συγγραφέας πηγαίνει να ζήσει με την άλλη θεία του το 1933, όταν
Ο Κρόνος από κατευθύνσεις ήταν σε σύνοδο με το μεσοδιάστημα Σελ/Ωροσκόπου = Εμπόδια στην συναναστροφή με άλλα πρόσωπα, κατάθλιψη εξαιτίας άλλων, το να συνδέεσαι με πένθος ή στεναχώρια με άλλους ανθρώπους, χωρισμός από συγγενικά πρόσωπα, χωρισμός από γυναικεία πρόσωπα.
Ποσειδών -90- Σελ/Ωρ = Αδύναμα γυναικεία πρόσωπα στο περιβάλλον (το 1932 ακριβής). Ποσειδών -90- Ουρ/Ωρ = Ξαφνικό πένθιμο βίωμα μεταξύ των άλλων (πολύ συχνός συνδυασμός σε έτη απώλειας συγγενικών προσώπων).

Το 1936, βαρεία πάσχων από καρκίνο εισάγεται στο νοσοκομείο Jane Brown Memorial, όταν ο καρκίνος πια ήταν πολύ προχωρημένος και οι κατευθύνσεις έδειχναν για εκείνη την χρονιά τον Ποσειδώνα σε σύνοδο με το μεσοδιάστημα Κρόνου/Ποσειδώνα, ένα από τα μεσοδιάστηματα ασθένειας σύμφωνα με την Κοσμοβιολογία, και ο Ουρανός έκανε μισό τετράγωνο με το μεσοδιάστημα 'Αρη/Κρόνου, γνωστό και ως μεσοδιάστημα του θανάτου.
Πέθανε το 1937 όταν ο Κρόνος από κατευθύνσεις έκανε τετράγωνο πάλι με το μεσοδιάστημα της ασθένειας (Κρόνου/Ποσειδώνα) και ο Πλούτων τετράγωνο με το μεσοδιάστημα του θανάτου, το μεσοδιάστημα 'Αρη/Κρόνου δηλαδή.


This entry was posted on Sunday 7 June 2009 at Sunday, June 07, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment