Αναζητώντας την Χαμένη Καρκόσα  


Κάθομαι ήρεμος στη γη με τα πόδια διπλωμένα.
Βυθίζω το βλέμμα μου στο σημάδι σου,
και αφήνω την ψυχή να παρασυρθεί στον άνεμο που υψώνεται από μακριά.

Στην αρχή σιωπή και μετά εσύ.
Χαίρε γοργοπόδαρε ταξιδευτή, πτερόφιδε άγγελε των αρχαίων.
Εσύ που φέρνεις την άγρια καταιγίδα, τους κεραυνούς της διάλυσης
και την βροχή της αγάπης.
Ξέσκισε το δέρμα μου, χύσε τους χυμούς μου, πλημμύρισε το μυαλό μου.
Γίνε ο μυστικός οδηγός μου.

Χαίρε Αστούρ – εσένα που το αληθινό σου όνομα κανείς δεν μπορεί να προφέρει.
Άσε το σώμα μου να βαφτεί από το χρώμα σου και χρίσε με Ιερέα Βασιλιά σου.
Γιατί θέλω να κατέβω εκεί που σβήνουν οι φωνές, εκεί που μακραίνουν οι σκιές,
στην Χαμένη Καρκόσα που ανατέλλουν οι μικροί δίδυμοι ήλιοι,
για να πιω από την πηγή των μεγάλων μυστηρίων.

Τώρα φοράω την Μάσκα – είμαι η Μάσκα – είμαι Εσύ!
Χαίρε Ω Άζαθωθ



Εδώ γράψε το υπόλοιπο post.

This entry was posted on Saturday 5 June 2010 at Saturday, June 05, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 comments

Σχόλιο από Facebook

Dimitris-tania Alexiou
πολυ καλο!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 June 2010 at 15:02

Vasilis Scheidt
Την κάθε χαμένη Καρκόσα, Τάνελορν, Κάντιθ, Ατλαντίδα, Ρ`λυε...

5 June 2010 at 15:03

Σχόλιο από Facebook

Erik Smirneos
Και να μην ξεχνάμε και την Ιρέμ, τη μυστηριακή πόλη της απέραντης αραβικής ερήμου με τους χιλιάδες χιλιόχρονους κίονες από αστραφτερό φίλντισι....

5 June 2010 at 15:03

Προσέξτε μονάχα, πως η Καρκόσα στο συγκεκριμένο κείμενο δεν βρίσκεται κάπου έξω, αλλά μέσα! Πρόκειται για μια ψυχογεωγραφία δλδ, μια κατάδυση στους εσώτερους τόπους της ψυχής… ολόκληρο το κείμενο είναι ένας μεταμορφωτικός ύμνος, ένας μυητικός διαλογισμός.

5 June 2010 at 15:07

Σχόλιο από Facebook

Dimitris-tania Alexiou
Ετσι Γεωργιε!!!!!!!!!!!!!!!

5 June 2010 at 17:46

Σχόλιο από Facebook

Vasilis Scheidt
Αν δεν κάνω λάθος και στο διήγημα του Μπίρς, ο ήρωας αποκοιμιέται στα στασίδια μιας εκκλησίας και ταξιδεύει εκεί...

5 June 2010 at 17:47

Σχόλιο από Facebook

Fotis Baltoumas
Πολύ όμορφο κείμενο. Η Carcosa όμως εδώ θυμίζει και την Kadath. Και η Kadath δεν βρίσκεται κάπου έξω, αλλά μέσα μας. Δεν είναι τυχαίο που ο Καρτερ έψαχνε στα όνειρα να τη βρει. Τις ονειροχώρες τις στήνουμε εμείς.... Και οι θεοί που υπάρχουν στην Carcosa, στην Kadath στην Tanelorn και στην κάθε ονειρεμένη πόλη, εν θα υπάρξουν αν δεν τους κουβαλάμε εμείς μέσα μας.

5 June 2010 at 17:47

Σχόλιο από Facebook

Dimitris-tania Alexiou
Μην ξεχναμε οτι οι θεοι υπηρξαν...........

5 June 2010 at 17:47

Post a Comment