Βίντεο από Ομαδικό Κάλεσμα στον Αζαθώθ  


Το 2003 ο λέκτορας ανθρωπολογίας στο Goldsmiths College του πανεπιστημίου του Λονδίνου, Dr. Justin Woodman, κατέθεσε την διδακτορική του διατριβή (δείγμα της οποίας μπορείτε να βρείτε εδώ) όπου και παρουσιάζει τα συμπεράσματα του από την πολυετή του μαγική εργασία κοντά στην ομάδα Whisperers in Darkness.
Τα μέλη τoυ group συναντιόντουσαν τακτικά μελετώντας θέματα της Μυθολογίας Κθούλου, και στην συνέχεια, πραγματοποιούσαν τελετουργικές επικλήσεις (invocations) ζητώντας από τους Μεγάλους Παλαιούς να μιλήσουν χρησιμοποιώντας την φωνή τους (καταληψία).
Τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την όλη διεργασία ήταν εξαιρετικά, καθώς όλοι οι «θεοί» τόνιζαν την συμβολική σημασία της μαγικής πράξης και την ανάγκη του ανθρώπου για ενδοσκόπηση, υπερβατισμό και εξέλιξη!
Σε μια πρόσφατη αναπαραγωγή ενός μέρους του πειράματος, στην Αθήνα, παρατήρησα αντίστοιχα αποτελέσματα, βεβαιώνοντας για ακόμη μια φορά την χρηστικότητα όπως και την αυτογνωσιακή λειτουργία του Ρεύματος του Νεκρονομικόν.
Στο βίντεο που ακολουθεί (ερασιτεχνική μαγνητοσκόπηση), μπορείτε να δείτε ένα δείγμα ενός τελετουργικού που είχε τελέσει η ομάδα του Dr. Woodman.
Να σημειωθεί πως ανάλογες μαγικές εργασίες θα πρέπει να τελούνται με ιδιαίτερη προσοχή, έχοντας πλήρη γνώση του σκοπού, και μονάχα υπό την επίβλεψη ενός έμπειρου μύστη.



This entry was posted on Tuesday, 16 November 2010 at Tuesday, November 16, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

13 comments

Anonymous  

Δεν προλαβαίνω να διαβάσω το απόσπασμα της διατριβής λόγω εξαιρετικά περιορισμένου χρόνου (μάλλον θα μείνει για τα Χριστούγεννα) και έτσι δεν μπορώ να διακρίνω κατά πόσο ο Dr.Woodman συμμετείχε στις εργασίες της ομάδας λόγω της διατριβής ή λόγω εσωτερικής δικής του ανάγκης και προέκυψε η εργασία, θα μπορούσες ίσως να αναφέρεις την δική σου εκτίμηση ή γνώση?
Βεβαίως είτε έτσι είτε αλλιώς οι όποιες πληροφορίες παρείχε στο κοινό με την δημοσιοποίηση των συμπερασμάτων του είναι χρήσιμες και ο κάθε ένας που λαμβάνει μια χ πληροφόρηση είναι δικό του θέμα πως θα την αξιολογήσει και ίσως αξιοποιήσει.:)

Το άτομο που βρίσκεται στην μέση του, ας πούμε, κύκλου και οι υπόλοιποι τον σπρώχνουν θεωρείται ότι βρίσκεται υπό κατάληψη?
pyramid

17 November 2010 at 20:42

Ναι, ο Dr Woodman συμμετείχε, στο συγκεκριμένο απόσπασμα δεν γνωρίζω αν το άτομο στο κέντρο βρίσκεται ήδη σε κατάσταση κατάληψης, αλλά αυτός ήταν ο σκοπός.
Πάντως θέλω να τονίσω την έννοια του invocation: Τα μέλη της ομάδας δεν καλέσανε πνεύματα και δυνάμεις από την Άλλη πλευρά ή/και το αστρικό πεδίο, αλλά αταβιστικά στοιχεία του εαυτού τους που προσωποποιήθηκαν μέσα στο πλαίσιο της Μυθολογίας Κθούλου.

18 November 2010 at 08:50
Anonymous  

Το κατάλαβα ότι συμμετείχε από το αρχικό σου μήνυμα, αυτό που ρωτάω είναι το κίνητρό του, εάν βεβαίως το ανέφερε ή διακρίνεται μέσω της διατριβής.
Γιατί θεωρείς ότι πρέπει να τονίσεις την έννοια του invocation? Φαντάζομαι πως όλοι όσοι περνάνε έστω και απ΄έξω από αυτά τα συστήματα έχουν αντιληφθεί την διαφορά (αντικειμενική ή υποκειμενική) invocation-evocation.

Όχι ότι έχει και τόση σημασία για κάθε άλλον πέραν του εαυτού μου αλλά προσωπικά αποφεύγω ότι έχει σχέση με καταληψία, θεωρώ πως είναι αναγκαίο να υφίσταται έλεγχος από την προσωπικότητα του ατόμου.
pyramid

18 November 2010 at 09:37

Το τονίζω για να αποφύγω την όποια παρεξήγηση του ύφους: «μα εφόσον οι Μεγάλοι Παλαιοί δεν υπάρχουν οντολογικά, τότε τι είναι αυτού που καλούνε αυτοί; Δαίμονες;»
Το κίνητρο; Χμ... έχει δυο χρόνια τώρα που μιλούσαμε με τον Justin, αλλά αν θυμάμαι καλά η εργασία του είχε στόχο να δείξει την σχέση της αποκρυφιστικής ερμηνείας της Μυθολογίας Κθούλου με την θεωρία και την πρακτική του Chaos Magic, μέσα σ' ένα ευρύτερο πλαίσιο ανθρωπολογικής έρευνας και κατανόησης.

18 November 2010 at 09:45
Anonymous  

Εάν κάποιος θέλει να έρθει σε επαφή με δαίμονες ας έρθει, εάν η ομάδα αυτή ήρθε σε επαφή με δαίμονες κατά την συγκεκριμένη τελετή που είδαμε στο βίντεο ή άλλη που πιθανόν ούτε εσύ την ξέρεις, καλώς έκανε και ήρθε, δεν βλέπω κανένα θέμα.
Εάν κάποιος θέλει να κριτικάρει ανθρώπους γιατί επιλέγουν το α ή το β, «ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον».

Τον στόχο που αναφέρεις δεν τον αντιλαμβάνομαι γιατί δεν ξέρω την θεωρία της χαοτικής μαγείας. Ποιο βιβλίο προτείνεις σχετικά με αυτό?
pyramid

19 November 2010 at 10:04

Το θέμα με τις επικλήσεις και το κάλεσμα είναι μεγάλο και λεπτό... Η άποψη μου πάντως είναι πως κανείς θα πρέπει να εμπλέκεται με το κάλεσμα, μονάχα αν και εφόσον έχει τεράστια (μαγική) πείρα και αυτογνωσία. Είναι πραγματικά μια πορεία σ' ένα άγνωστο κόσμο, στρωμένο με τα αγκάθια της άγνοιας...
Σχετικά με τον χαοτικισμό, μπορείς να αναζητήσεις το Condensed Chaos του Phil Hine, αν και θα πρότεινα την εξαιρετική ακαδημαϊκή εργασία του Dave Evans, The History of British Magic After Crowley.

19 November 2010 at 10:28
Anonymous  

Έχω την γνώμη πως η επικινδυνότητα υφίσταται είτε πρόκειται για οντότητες είτε για κομμάτια του εαυτού μας. Εγώ δεν ασχολούμαι πρακτικά οπότε δεν μπορώ να πω τι χρειάζεται επί της ουσίας, ας κάνει ο κάθε ένας ότι καταλαβαίνει.

Ευχαριστώ για την παράθεση των τίτλων.
pyramid

21 November 2010 at 16:11

Το θέμα της ασφάλειας είναι κάτι που δεν πρέπει να αγνοούμε. Ασφαλώς ο μάγος θα πρέπει να υπερβεί τα όρια του για να μπορέσει να εξελιχθεί σαν προσωπικότητα, όμως, οφείλει να έχει επίγνωση των δυνάμεων του, να ξέρει τι πραγματικά ζητάει, διότι συχνά τα απωθημένα μας πάθη επιστρέφουν στην υλοποίηση των χειρότερων πλασμάτων. Και τότε η τρέλα είναι αναπόφευκτη!

21 November 2010 at 16:20
Anonymous  

Θεωρώ πως όσοι ασχολούνται με τελετουργική μαγεία παίρνουν και τις κατάλληλες προφυλάξεις, εάν δεν τις παίρνουν δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, θα μάθουν με τον δύσκολο τρόπο.

Εάν βλέπεις κάπως χαλαρή την στάση μου είναι γιατί ξέρω πως οι περισσότεροι δεν κινδυνεύουν πραγματικά γιατί στην πραγματικότητα δεν κάνουν τίποτα, φαντασιώνονται ότι κάνουν και έτσι μιλάμε για έναν φανταστικό κίνδυνο. Οπωσδήποτε, ακόμα κι αυτό, έχει σοβαρό αντίκτυπο στην υγεία τους αλλά δεν θα ασχοληθώ εγώ με το θέμα, υπάρχουν ειδικοί και θα πρέπει να απευθυνθούν σε αυτούς.
Η μεταφυσική δεν είναι για όλους. Δεν γίνεται να μιλάμε για τέτοια θέματα μεταξύ καφέ και κέικ, με ελαφρότητα, με παντελή έλλειψη σεβασμού, και μετά να θέλουμε να είμαστε μάγοι, δεν γίνεται, είμαστε απλώς ερασιτέχνες που επιθυμούμε λίγο αλατοπίπερο στην μονότονη ζωή μας.

Η θέση μου είναι, να κάνει ο κάθε άνθρωπος αυτό που θέλει. Θα λάβει το αποτέλεσμα της δράσης του και έτσι θα προχωρήσει παρακάτω. Οι δοκιμασίες είναι απαραίτητες για να αναπτυχθεί η θέληση, να έχει δυναμική ως προσωπικότητα, να μειωθεί ο εγωισμός, να αποκτηθούν εμπειρίες, να γίνει εν τέλει άνθρωπος.

Βεβαίως υπάρχει και περίπτωση να επιμένεις τόσο στο θέμα ασφάλεια γιατί προσπαθείς να με προστατεύσεις μιας και φαίνεται ότι παίρνω τα πράγματα κάπως αψήφιστα. Είναι σημαντικό το να ενδιαφέρεται κάποιος για τους συνανθρώπους του και εάν όντως είναι αυτή η προσέγγισή σου ευχαριστώ πολύ, αλλά όπως έχω πει αρκετές φορές εγώ δεν κινδυνεύω διότι δεν ασχολούμαι.:)
pyramid

22 November 2010 at 09:58

Είναι γεγονός πως κάθε ερασιτέχνης μάγος μπορεί να μην καταφέρει να έρθει σε επαφή με την Άλλη Πλευρά λόγο της απειρίας του. Ο κίνδυνος όμως δεν έγκειται μόνο εκεί -σε μια πιθανή κατάληψη για παράδειγμα- αλλά και στο γεγονός της ίδιας της ενασχόλησης, πόσο δε όταν υπάρχει ένα βεβαρημένο ψυχοπαθολογικό παρελθόν ή απλά μια αρνητική προδιάθεση.
Σκέψου έναν έφηβο (ή οποιονδήποτε ενήλικα με εφηβικές καθηλώσεις) που έχοντας πιεί για τα καλά το ποτήρι της κοινωνικής απόρριψης, τι συναισθήματα πίκρας και οργής θα προβάλει στα rituals με τα οποία θέλει να καταπιαστεί! Έτσι, μέσω του ψευδομαγικού τύπου ζωής που θα ενστερνιστεί, θα δικαιολογήσει στον εαυτό του την εγωμανία που συχνά οδηγεί στην καταστροφή. Μόνο που θολωμένος από τα απωθημένα του πάθη που τώρα πια βρήκαν μια διέξοδο, θα δυσκολεύετε να αντιληφθεί το αποτέλεσμα των πράξεων του στον εαυτό του και στους άλλους, μέχρι φυσικά να είναι αργά...
Συμφωνώ απόλυτα λοιπόν με απόψεις όπως του Regardie που έλεγε πως ο μάγος θα πρέπει πρώτα να έχει γνωρίσει τον εαυτό του, και μέσω της ψυχανάλυσης...

22 November 2010 at 10:41
Anonymous  

Γιώργο γενικώς συμφωνώ με την οπτική σου όμως η άποψή μου είναι ότι ο έφηβος και ο ενήλικας παιδί δεν έχουν καμία δουλειά με την μαγεία, και δεν πρόκειται να έρθουν σε επαφή μαζί της εάν όσοι τύχει να τους συναναστραφούν σταματήσουν να επιθυμούν την επιβολή των ιδεών τους, σταματήσουν στην ουσία να επιθυμούν να καταλάβουν τον συνάνθρωπο και να εκφραστούν και μέσω αυτού. Βεβαίως και αυτοί, έφηβος-ενήλικας παιδί, κάνουν ακριβώς το ίδιο, ή έστω το προσπαθούν.

Πιθανόν να μην μας αρέσει αλλά ασυνείδητα λειτουργούμε ως μαύροι μάγοι, χαιρόμαστε με την στέρηση της ελευθερίας του διπλανού μας, στηρίζουμε την ύπαρξή μας σε αυτό. Δεν πρόκειται να λυπηθώ όσους αρέσκονται σε μια γενική ασυδοσία, δεν είμαι φιλανθρωπικό ίδρυμα ούτε θέλω να αποκτήσω αυλή να με χειροκροτούν, θέλω να ζω όπως εγώ θέλω και αφήνω τους συνανθρώπους να ζήσουν όπως αυτοί επιλέγουν.

Ζούμε σε μια εποχή που οι περισσότεροι νομίζουμε πως τα πάντα αγοράζονται και αυτό έχει περάσει και στην μεταφυσική. Πουλάμε μυήσεις, μαθήματα, θεραπείες και νομίζουμε ότι είμαστε ουάου, μια τρύπα στο νερό κάνουμε γιατί κανείς δεν περνάει δείχνοντας χρωματιστά χαρτάκια.

Αν όμως ο κάθε άνθρωπος κάνει αυτό που εκείνος θέλει, έστω κι αν αυτό είναι οι επικλήσεις σε δαίμονες*, δεν υπάρχει κανένα θέμα γιατί θα αντιμετωπίσει αυτό που πραγματικά αντέχει και όχι αυτό που αντέχει ο διπλανός του.

Αναμφίβολα ο Regardie ήταν μάγος.


*μα υπάρχει χειρότερος δαίμονας από τον ασυνείδητο άνθρωπο?

pyramid

23 November 2010 at 09:23
Anonymous  

Paratiro sto video pos ta prosopa ine kalimena me maska ke foroun ena mavro mandia. Ine aparetito afto ? Eksipireti se kati ? Pios o skopos tis sugkekrimenis amfiesis ?

31 August 2011 at 05:39

Ναι ασφαλώς, πολλά εσωτερικά τάγματα λειτουργούν αντίστοιχα, οι Μαρτινιστές, οι Χαοτικιστές του ΙΟΤ, κ.α. Στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει να κάνει με την εναλλαγή της προσωπικότητας... περισσότερα γι' αυτό όμως, μπορείς να μάθεις στο 6ο κεφάλαιο από το βιβλίο μου Νεκρονομικόν: Το Μονοπάτι του Μαύρου Θεού (2011).

31 August 2011 at 10:43

Post a Comment